Google Analytics 4 – Prepojenia

Google Analytics 4 – Ostatné

Google Analytics 4 – Prieskumník

Google Analytics 4 – Prehľady

Facebook Ads – Kampane

Google Analytics 4 – Prepojenia
V tejto téme sa budeme venovať možným prepojeniam vlastníctva Google Analytics 4 s ostatnými Google službami. Budeme sa venovať základným prepojeniam s Google Ads, Google Search Console, Google Merchant Center a novinke – bezplatnému prepojeniu s nástrojom BigQuery. Študovať >

Google Analytics 4 – Ostatné
V tejto téme si prejdeme zvyšné časti Google Analytics 4 ako sú napríklad dodatočné prehľady, tvorba publík či nástroj Debug View. Budeme sa tiež venovať UTM parametrom a limitom Google Analytics 4. Študovať >

Google Analytics 4 – Prieskumník
V tejto téme si prejdeme mocný nástroj, ktorý nám Google Analytics 4 poskytuje a tým je prieskumník (Preskúmať, Explore, Exploration). Vďaka tomuto nástroju si môžeme vyskladať vlastné prehľady, pričom na výber máme viacero druhov. Môžeme využívať klasické tabuľkové prehľady, grafy, lieviky a ďalšie moderné typy […]

Google Analytics 4 – Prehľady
V tejto téme sa budeme venovať predpripraveným prehľadom v Google Analytics 4. Po vytvorení Google Analytics 4 vlastníctva dostaneme pripravených niekoľko prehľadov na základné vyhodnocovanie návštevnosti a publika, ktoré navštevuje náš web. Prejdeme si jednotlivé kategórie aj konkrétne prehľady, ktoré nám Google Analytics 4 poskytuje. […]

Google Analytics 4 – Udalosti a konverzie
V tejto téme sa budeme venovať kľúčovým prvkom v rámci Google Analytics 4 a tým sú Udalosti a konverzie. Veľká zmena je v tom, že aktivity, ktoré sa v minulosti rozdeľovali napríklad na zobrazenie stránky, udalosti a transakcie, sú v Google Analytics 4 všetko udalosti. […]

Facebook Ads – Kampane
V tejto téme sa budeme venovať tvorbe Facebook kampaní, ktorými môžeme osloviť milióny používateľov na Facebooku, Instagrame, Messengeri, Whatsappe aj v Audience Network. Postupne sa pozrieme na tvorbu kampane všeobecne a na jednotlivé typy kampaní a reklamné formáty. Študovať >
