Online marketing expert

2500 1840

Balíček obsahuje

60 hodín štúdia
12 tém
34 kurzov
233 lekcií

Okrem toho, že získate komplexný prehľad o svete online marketingu, budete schopní navrhovať, kombinovať a vyhodnocovať...

prístup na dobu 12 mesiacov
Zľava

Web

150

Balíček obsahuje

2 hodiny štúdia
2 témy
2 kurzy
9 lekcií

Všetky cesty vedú na váš web... Je preto potrebné nepodceniť jeho prípravu, štruktúru a funkčnosť..

prístup na dobu 12 mesiacov

Online stratégia

150

Balíček obsahuje

3 hodiny štúdia
3 témy
3 kurzy
16 lekcií

Online priestor je plný dát, informácií a rôznych druhov nástrojov. Neustále sa dynamicky vyvíja..

prístup na dobu 12 mesiacov

Google Ads

490

Balíček obsahuje

27 hodín štúdia
2 témy
11 kurzov
86 lekcií

Kurz Google Ads patrí v rámci celého vzdelávacieho programu medzi ťažiskové. Po jeho absolvovaní pochopíte..

prístup na dobu 12 mesiacov

Facebook Ads

350

Balíček obsahuje

8 hodín štúdia
2 témy
5 kurzov
28 lekcií

Po absolvovaní kurzu Facebook Ads budete schopní založiť a obsluhovať FB Business Manager. Spoznáte jednotlivé typy kampaní..

prístup na dobu 12 mesiacov

Google Analytics 4

390

Balíček obsahuje

15 hodín štúdia
8 tém
3 kurzy
65 lekcií

Technológie dnešnej doby nám umožňujú zbierať veľké množstvo podrobných dát o našich zákazníkoch, poprípade..

prístup na dobu 12 mesiacov

Sociálne siete

290

Balíček obsahuje

6 hodín štúdia
2 témy
7 kurzov
29 lekcií

Kurz je venovaným predovšetkým platformám Facebook a Instagram. Po absolvovaní budete schopní správne založiť a interpretovať..

prístup na dobu 12 mesiacov

Email marketing

290

Balíček obsahuje

3 hodiny štúdia
2 témy
3 kurzy
19 lekcií

Po absolvovaní kurzu email marketing budete schopní používať a pracovať s platformou Mailchimp. Naučíte sa tipy a triky z praxe pre..

prístup na dobu 12 mesiacov

Čo sa stane

 

Registračný formulár študenta

Po vyplnení registračného formulára študenta a výbere vzdelávacieho programu Vám bude zaslaná faktúra. Po obdržaní platby Vám bude aktivovaný študentský účet a sprístupnené témy podľa zakúpeného štúdijného programu.