Balíček obsahuje
27 hodín štúdia
2 tematické celky
11 kurzov
86 lekcií
Čo po absolvovaní Google Ads expert zvládnete?
Kurz Google Ads patrí v rámci celého vzdelávacieho programu medzi ťažiskové. Po jeho absolvovaní pochopíte ako celá platforma z dielne Google funguje a ako sa obsluhuje. Celý program nielen učí, ale názorne ukazuje obsluhu administračného prostredia tak, aby ste mohli nadobudnuté znalosti priamo testovať v praxi. Zorientujete sa v kampaniach pre vyhľadávaciu aj obsahovú sieť. Zoznámite sa s umiestnením video obsahu a ostatnými typmi kampaní. Jednotlivé kampane budete schopní optimalizovať a dozviete sa všetko, čo potrebujete vedieť o typoch a analytickej práci s konverziami z teoretického aj praktického pohľadu. Pochopíte remarketing a naučíte sa pracovať v rámci Google Ads editoru. Pri zakúpení kurzu získate vstupný úvod do online marketingu ako darček.
Zoznam kapitol
1. Čo je to online marketing
3,5 min.2. Výhody online marketingu
9 min.3. Základné pojmy a skratky
15 min.4. Koľko stojí online marketing
10 min.
1. Založenie účtu
8 min.
2. Založenie účtu správcu
4 min.
3. Štruktúra účtu
4 min.
4. Udelenie prístupu do Google Ads účtu
8,5 min.
5. Základné metriky a pojmy
5,5 min.
6. Aukcia
9,5 min.
7. Cenové ponuky
12,5 min.
8. Výber cenovej ponuky a rozpočtov
10,5 min.
9. Typy kampaní a štruktúra kampaní
6,5 min.
10. Názvoslovie a segmentácia kampaní
10,5 min.
1. Úvod do vyhľadávacej siete
2,5 min.2. Tvorba kampane
17 min.3. Typy reklám
26 min.4. Texty
7,5 min.5. Countdown, vloženie KW, IF
11,5 min.6. Kľúčové slová
15 min.7. Analýza kľúčových slov – teória
11 min.8. Analýza kľúčových slov – prax
68 min.9. Hľadanie nových kľúčových slov
5,5 min.10. Zoznam vylučujúcich kľúčových slov
6,5 min.11. DSA kampaň – teória
5 min.12. DSA kampaň – prax
21,5 min.13. Oblasti
15,5 min.14. Segmentácia, štruktúra
9 min.15. Publiká
9 min.16. Cenové ponuky
6 min.17. Portfóliové cenové ponuky a zdieľané rozpočty
12,5 min.18. Štatistiky aukcií
12,5 min.19. Ukážka a diagnostika reklamy
5 min.20. Rozšírenia
45,5 min.1. Úvod do obsahovej siete
2,5 min.2. Tvorba kampane
14 min.3. Typy reklám
16,5 min.4. Dynamický remarketing – teória
13 min.5. Dynamický remarketing – prax
35 min.6. Grafika
4,5 min.7. Segmentácia, štruktúra
7 min.8. Texty
7,5 min.9. Cielenie, typy cielenia
16 min.10. Umiestnenia a vylúčenia umiestnení
16 min.11. Cenové ponuky
3,5 min.1. Úvod do videokampaní
2 min.2. Typy reklám
5,5 min.3. Tvorba kampane
25,5 min.4. Videá
6,5 min.5. Prepojenie s Youtube kanálom
6 min.6. Cielenie
16 min.7. Cenové ponuky
3,5 min.1. Inteligentná kampaň
12 min.2. Discovery kampaň
23 min.3. Miestna kampaň
19,5 min.1. Prehľad stĺpcov, nové stĺpce, filtrovanie
35 min.2. Optimalizácia vyhľadávacej kampane
40 min.3. Optimalizácia obsahovej kampane
15 min.4. Optimalizácia videokampane
23,5 min.1. Základy a typy konverzií
25,5 min.2. Import konverzií Analytics
6 min.3. Skupiny konverzných akcií a priradenie ku kampaniam
7,5 min.4. Telefonické konverzie Google Ads – teória
3 min.5. Telefonické konverzie Google Ads – prax
9,5 min.6. Atribučné modely – teória
11 min.7. Atribučné modely – prax
11,5 min.8. Sledovanie a vyhodnotenie
31,5 min.1. Štítky
9 min.2. Remarketing
32 min.3. Prehľady a vlastné prehľady
24,5 min.4. Informačné panely
6,5 min.1. Základy, inštalácia
4 min.2. Orientácia a stiahnutie účtu
9,5 min.3. Základné operácie a funkcie
20,5 min.4. Nahratie do Google Ads
2,5 min.1. Obmedzenia inzercie
9 min.2. Úprava nastavení účtu
5,5 min.3. Publiká
36,5 min.4. Prepojenie s Google Analytics
2,5 min.5. Automatické pravidlá
16,5 min.6. Prepojenie s Google Search Console
2,5 min.7. Poznámky
10 min.8. Úprava cenových ponúk – teória
2,5 min.9. Úprava cenových ponúk – prax
5 min.10. Skripty – teória
3,5 min.11. Skripty – prax
14,5 min.Prvým krokom je výber a zakúpenie konkrétneho kurzu, ktorý vyhovuje vašim študijným požiadavkám.
Po zakúpení konkrétneho kurzu dostanete úvodný prehľad - návod k štúdiu a práci s online študijným portálom.
V priebehu štúdia sú vám po celý čas dostupné online videá, ktoré sú zamerané na teoretické vedomosti aj praktické ukážky. Súčasťou štúdia sú aj pravidelné online workshopy, ktorých cieľom je upratanie vedomostí a tiež poskytujú priestor na dodatočné otázky, vysvetlenia a konzultácie.
Po dokončení štúdia nasleduje záverečný test a vyhodnotenie, súčasťou ktorého je aj záverečný certifikát, ktorý slúži ako potvrdenie o absolvovaní štúdia.
Prečo balíček Google Ads?
Dôraz na praktické využitie
Celý školiaci program je koncipovaný luďmi z praxe. Je prirodzene pretkaný množstvom návodov, tipov a trikov, ktoré ušetria značnú časť vášho času pri nastavovaní online kampaní.
Teória spojená
s praxou
Kurz google ads nie je kompilát teoretickej literatúry, ale vzdelávací program pripravený ľuďmi z praxe. Teoretické znalosti sú vhodne doplnené o praktické návody, ukážky a najmä tipy a triky, ktoré sme nadobudli za viac ako 10-ročnú prax v rámci agentúrneho businessu.
Darček pre Vás
a
Pri zakúpení kurzu získate vstupný Úvod do online marketingu ako darček.
Potvrdenie o absolvovaní kurzu Google Ads
Po úspešnom zvládnutí kurzu Google Ads obdrží každý študent absolventské potvrdenie, ktoré garantuje kvalitu preštudovaných materiálov a je predpokladom, že študent sa v danej téme orientuje v požadovanej kvalite.