Kurz obsahuje

2 hodiny štúdia

1 tematický celok

1 kurz

10 lekcií

Čo po absolvovaní Google Ads - Základy zvládnete?

V tomto kurze sa venujeme základom služby Google Ads. Google Ads patrí medzi najpoužívanejšie reklamné nástroje u nás ale aj vo svete. Prejdeme si postupne založenie účtu, základné metriky a princípy Google Ads. Po absolvovaní tohto kurzu získate základné vedomosti o princípoch Google Ads, cenových ponukách, aukcií a tiež vám prezradíme niekoľko tipov na štruktúru a názvoslovie kampaní v Google Ads.

Zoznam kapitol

1. Založenie účtu

8 min.

2. Založenie účtu správcu

4 min.

3. Štruktúra účtu

4 min.

4. Udelenie prístupu do Google Ads účtu

8,5 min.

5. Základné metriky a pojmy

5,5 min.

6. Aukcia

9,5 min.

7. Cenové ponuky

12,5 min.

8. Výber cenovej ponuky a rozpočtov

10,5 min.

9. Typy kampaní a štruktúra kampaní

6,5 min.

10. Názvoslovie a segmentácia kampaní

10,5 min.

1
2
3
4

Prečo balíček Google Ads - Základy?

Ucelený pohľad

Celý program slúži nielen na pochopenie zásad tvorby marketingovej stratégie v online priestore, ale aj ako vodítko pre Váš budúci pracovný postup. Samostatné kurzy je možné absolvovať jednotlivo, odporúčame však komplexnejšie balíčky, kde jednotlivé témy na seba nadväzujú a sú logicky prepojené.

Teória spojená s praxou

Kurz nie je kompilát teoretickej literatúry, ale vzdelávací program pripravený ľuďmi z praxe. Teoretické znalosti sú vhodne doplnené o praktické návody, ukážky a najmä tipy a triky, ktoré sme nadobudli za viac ako 10-ročnú prax v rámci agentúrneho businessu.

Kedykoľvek a kdekoľvek

Vďaka pripraveným online materiálom máte kurz dostupný kedykoľvek a kdekoľvek. Jednotlivé časti (videá) si môžete neobmedzene zastavovať, pretáčať a prispôsobiť študijné tempo vašim možnostiam a schopnostiam. K videám sa môžete aj spätne vrátiť.

Potvrdenie o absolvovaní kurzu Google Ads - Základy

Po úspešnom zvládnutí kurzu Google Ads - Základy obdrží každý študent absolventské potvrdenie, ktoré garantuje kvalitu preštudovaných materiálov a je predpokladom, že študent sa v danej téme orientuje v požadovanej kvalite.