Balíček obsahuje
18 hodín štúdia
6 tematických celkov
16 kurzov
85 lekcií
Priemerný študijný čas: 2-3 týždne
Čo po absolvovaní kurzu Social media & Content špecialista zvládnete?
Okrem toho, že získate základný prehľad o svete content marketingu, budete schopní navrhovať, kombinovať a vyhodnocovať organickú ale aj platenú aktivitu na sociálnych sieťach ako sú Facebook a Instagram. Porozumiete spojitostiam a naučíte sa množstvo teoretických ale aj praktických trikov na sociálnych sieťach. Postupne si osvojíte jednotlivé tematické celky od technických základov sociálnych sietí až po prípravu obsahového plánu. Taktiež sa naučíte plánovať, vytvárať či vyhodnocovať mailingové kampane najmá cez systém Mailchimp.
Povedali o nás
Vzdelávací program Online Marketing Expert predstavuje ucelený materiál, ktorý je využiteľný aj ako školiaci podklad pre zamestnancov marketingového tímu. Oceňujem najmä prehľadnosť celého systému a fakt, že školenia evidentne pripravovali ľudia z praxe. Teoretické znalosti sú to vhodne skombinované s praktickými „vychytávkami“, ktoré vám môžu ušetriť veľa času a peňazí. Ako benefit vnímam možnosť osobných konzultácií v kombinácii s video-obsahom, ku ktorému sa môžete ľubovoľne vracať.
Štúdium v Akademio je veľmi zrozumiteľné a pútavé. Veľmi jasnou formou sú vysvetlené jednotlivé témy zo sveta online marketingu, ktoré sú rozdelené do niekoľkých blokov. Určite oceňujem možnosť vrátiť sa k štúdiu kedykoľvek, keď mám práve čas alebo danú tému potrebujem využiť pri svojej práci. Akademiu dávam 10/10 😊
Zoznam kapitol
1. Čo je to online marketing
3,5 min.2. Výhody online marketingu
9 min.3. Základné pojmy a skratky
15 min.4. Koľko stojí online marketing
10 min.1. Typy webových riešení a ich výhody
9 min.2. Základné požiadavky na web
11 min.3. Najčastejšie chyby na webe
11,5 min.4. Príprava landing pages
9,5 min.5. Meranie na webe, meracie kódy + Hotjar
4,5 min.1. Výber vhodných kanálov (PESO)
5 min.2. Cielenie, persóny
10,5 min.3. Stanovenie rozpočtu a cieľov
10 min.4. STDC a jeho využitie v praxi
17 min.5. Reporting, kontrola (interný)
11 min.1. Základné pojmy
4 min.2. Založenie Business Managera
3,5 min.3. Štruktúra účtu
7 min.4. Udelovanie a prijímanie prístupov do Business Managera
12,5 min.5. Prístup k stránke, reklamnému účtu a účtu na Instagrame
7 min.6. Nastavenie platieb a fakturačných údajov
6,5 min.1. Typy kampaní
11 min.2. Tvorba kampane (všeobecne) – Návštevnosť
27 min.3. Carousel, klip
15,5 min.4. Pridanie reklamy z existujúceho príspevku/reklamy
9,5 min.5. Page Like kampaň
4 min.6. Video Views
8 min.7. Events (podujatia)
4 min.8. Lead Ads
17,5 min.1. Úvod
2 min.2. Inštalácia na web
10,5 min.3. Udalosti a konverzie
8 min.4. Nastavenie udalostí a konverzií
24 min.5. AEM a overenie domény
13,5 min.1. Konverzie
2 min.2. Práca v rozhraní
10,5 min.3. Publiká, cielenie
8 min.4. Vlastné publiká
24 min.5. Remarketing
13,5 min.1. Úvod do social media marketingu
6,5 min.2. Základné pojmy a metriky
8,5 min.1. Založenie Facebook stránky
4,5 min.2. Nastavenie Facebook stránky
10,5 min.3. Prehľady a štatistiky Facebook stránky
8 min.4. Prebratie reklamy do feedu
3,5 min.1. Založenie Instagram profilu
3,5 min.2. Nastavenie profilu na Instagrame
5 min.3. Prehľady a štatistiky Instagram profilu
6,5 min.4. Instagram Ads
9 min.1. Prepojenie účtov
3,5 min.2. Creator Studio
7,5 min.3. Business Suite
9,5 min.1. Brand building a dizajn
10,5 min.2. Zásady a základy obsahovej tvorby
8,5 min.3. Cieľové skupiny
12,5 min.4. Ciele
10 min.5. Formáty sociálnych sietí
9 min.6. UGC a práca s ním
7,5 min.7. Influenceri
9,5 min.8. Pravidlá postovania
10 min.9. Reštrikcie a upozornenia
10 min.10. Community management, trolling, chatbots
8,5 min.1. Zoomsphere
4,5 min.2. Zabezpečenie social media účtov
5,5 min.1. Úvod do email marketingu
7,5 min.2. Typy emailov
8 min.3. Základné metriky a pojmy
7,5 min.4. 10 tipov pre úspešný emailing
8,5 min.1. Úvod
4,5 min.2. Založenie účtu
7 min.3. Práca v rozhraní
7 min.4. Práca s databázou
10,5 min.5. Import kontaktov
2,5 min.6. Príprava šablóny
9,5 min.7. Tipy na šablónu
6,5 min.8. 12 tipov na úspešný e-mail
13 min.9. Tvorba plánu
7 min.10. Vyhodnocovanie
8,5 min.10. Vyhodnocovanie
2 min.Prečo balíček Social media / Content špecialista?
Efektívna a ucelená forma vzdelania
Dve hodiny uceleného školiaceho materiálu Vás obohatia o množstvo postrehov, tipov a praktických rád, ktoré Vám ušetria desiatky hodín samoštudijného času.
Teória spojená
s praxou
Kurz web nie je kompilát teoretickej literatúry, ale vzdelávací program pripravený ľuďmi z praxe. Teoretické znalosti sú vhodne doplnené o praktické návody, ukážky a najmä tipy a triky, ktoré sme nadobudli za viac ako 10-ročnú prax v rámci agentúrneho businessu.
Darček pre Vás
a
Pri zakúpení kurzu získate vstupný Úvod do online marketingu ako darček.
Certifikát Social media & Content špecialista
Po úspešnom zvládnutí všetkých priebežných kvízov a taktiež úspešnom absolvovaní záverečného testu získa študent Certifikát "Social media & Content špecialista", ktorý potvrdzuje nadobudnuté znalosti a schopnosti potrebné pre pracovnú pozíciu Social media / Content špecialistu. Súčasťou certifikátu je aj slovné hodnotenie lektora.