Mnohí nevedia, čo si predstaviť pod pojmom “online stratégia”. Pritom to vôbec nie je také náročné a záhadné, ako to znie. Stratégia je súbor postupov, vďaka ktorým sa dokážete efektívne dostať z bodu A do bodu B. A ako takú stratégiu vytvoriť, aby prinášala výsledky, ktoré si vy či vaši klienti želáte, sa dozviete na našom Akademio kurze Online stratégia.
Výber kanálov je kľúčový
Nie všetci potrebujú všetko. Mnoho marketérov má pocit, že každý klient potrebuje Google, Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Snapchat, newslettre… a kadečo iné, na čo si z marketingového slovníka spomeniete. Nie je to pravda. Správny výber kanálov pre konkrétny produkt či službu je kľúčový. Naučíme vás, ako nad mediamixom premýšľať, aby ste si dokázali vybrať správne.
Koľko to bude stáť?
Najčastejšia klientská otázka a vy na ňu musíte byť pripravení. Aký rozpočet klient potrebuje? A čo zaň dostane? Dá sa to urobiť aj lacnejšie? V ktorých častiach roka je jeho hlavná sezóna? Keď ide o rozpočet, vaše odhady musia byť presné a musíte mať schopnosť ich vyargumentovať tak, aby vám klient rozumel a ideálne aj odkýval vami navrhovanú sumu. Peniaze, ktoré značky investujú do propagácie, sa musia vrátiť. A aká rýchla by tá návratnosť mala byť je tiež vecou správne nastavenej stratégie.
Reporting a kontrola
Síce by klientovi malo stačiť vaše dobré slovo a skúsenosti, ale… viete, akí sú ľudia! Reporting a spätná kontrola nastavení a ich prehodnocovanie sú každomesačným chlebíkom nás všetkých. Musíte vedieť, prečo sú vaše čísla a predaje také, aké sú. Nestačí iba skopírovať grafy a zalomiť ich do prezentácie. Klient očakáva, že mu vysvetlíte v kontexte, čo to všetko znamená. A my vás radi naučíme, ako na to, aby ste dokázali spájať digitálne súvislosti.
PPC, content, influenceri, SEO, affilliate… a kadejaké iné cudzie slová
Čo znamenajú trojpísmenkové marketingové skratky a aká služba sa za nimi skrýva? Potrebuje každá značka influencerov? A ak áno, ktorých? Musíte plniť váš web obsahom? A je obsah stále king? (Je, ale distribúcia je King Kong! – povedal Filip Kuna a my mu protirečiť nebudeme.) Marketing je obrovské more plné rýb a každá z nich má množstvo druhov úprav, aby chutila presne tak, ako chcete. Dajte si čas a priestor zistiť, ktoré recepty budú pre vás tie najsprávnejšie. Nejedzte všetko zaradom, lebo vám bude zle.
Kvalitná online stratégia je nevyhnutnosťou pre každú značku, ktorá sa chce posúvať vpred vo vopred vytýčených a merateľných mantineloch. Nájdite si 3 hodiny času a my vám v 16tich lekciách povieme, ako ju vytvoriť tak, aby ste mali výsledky, ktoré pomôžu vašim klientom rásť.